2013/09/03

Primark shopping

When I found out that there is Primark near Amsterdam (in Hoofddorp), I knew I had to go there. Unfortunately I went there on Saturday and it was crazily crowded, some of the clothes I bought I didn't even try on (oh those change room limits :)). But when I came home with two big bags full of new beautiful things, I was genuinely happy :) What do you like the most from the things I bought? ;)

Když jsem zjistila, že poblíž Amsterdamu (v Hoofddorpu) je Primark, věděla jsem že tam nutně musím. Naneštěstí jsem se tam vydala v sobotu, kdy tam bylo šíleně přecpáno, dokonce některé věci co jsem si koupila, jsem si ani nevyzkoušela (hloupé kabinkové limity :)). Ale když jsem se vrátila domů se dvěma velkými taškami plnými nových krásných věcí, byla jsem spokojená :) Co se vám z mých "úlovků" líbí nejvíc? ;)

















-----------------------------------------------------
Find me on:



25 comments:

  1. Náramek a psaníčko a kabelka ! :)

    ReplyDelete
  2. Já tam chci :D Když jsem asi před třemi měsíci byla v Amsterdamu v ulicích jsem viděla holky s papírovými taškami PRIMARK! Říkám si, že se mi to nějak nezdá, moc jsem tam chtěla, ale učitelky chtěly jít radši prohlížet památky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja to dlouhou dobu taky nevedela, ale prave diky holkam s papirovyma taskama jsem ho objevila :D

      Delete
  3. Já bych brala všechno!! Já byla v Primarku ve Vídni a bylo to super..ale taky jsem si nic nezkoušela,bylo tam milion lidi a to byl všední den:D))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha, tak ono je tam milion lidi asi nonstop nebo nevim :D

      Delete
  4. kabelky<3 ty mají vždycky skvělé

    ReplyDelete
  5. kabelky a náramok sú skvelé!! :) mali by nejaký primark urobiť aj na SLovensku :D

    ReplyDelete
  6. Uuu, jít do Primarku je můj osobní sen. (i peklo, když se to tak vezme :D)
    Mě se nejvíc líbí ty tašky, hlavně to malé psaníčko je fabulózní! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. raj i peklo zaroven, to tohle misto docela vystihuje :D

      Delete
  7. uuu to jsem nevěděla, že je i v amsterdamu !!! příští rok ho plánuju, tak to tam musim skočit !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne primo v amsteru, kousek vlakem od letiste :)

      Delete
  8. je mozny, ze to nirvana triko meli v londyne uz loni touhle dobou? :) ale pekne, zavidim, taky bych ted potrebovala nejaky zdroj levnych nakupu. btw nedavno mi nekdo rikal, ze obchody jako zara a river island atd se ted snazi koupirovat design od primarku. ptz primark ma prisernou kvalitu, ale co se designu tyce, tak je to bomba. to mi prislo docela vtipny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jsem taky nevedela, to je vazne usmevny :) a klidne to myslim mozny je, je pansky btw :))

      Delete
  9. Replies
    1. haha dekuju za oceneni mych nakupovacich schopnosti :D

      Delete
  10. Všechno je krásný! To tričko Nirvana chci! :D

    Zvu Vás všechny můj blog, probíhá zde giveaway o voňavku od S.Oliver. http://krolling-done.blogspot.de/2013/09/prvni-narozeninova-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. Já ještě v Primarku nebylaaa :( Ale chystáme se v zimě do Vídně, tak se těším!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...