2013/02/21

Paris is always a good idea

I have been to Paris several times (take a look here), but I've never seen it like this - I felt like in a winter fairytale! P.S.: I created a facebook page for my blog, who will become my very first fan? :D

Paříž jsem navštívila už několikrát (koukněte sem), ale ještě nikdy jsem ji neviděla takhle - cítila jsem se jako v zimní pohádce! P.S.: vytvořila jsem pro svůj blog facebookovou stránku, kdo se stane mým úplně prvním fanouškem? :D

































23 comments:

  1. gorgeous pictures! you make me want to jet-set to Paris asap

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much Erin! your photos make me want to go to New York haha ;)

      Delete
  2. Aaaaaaach to mi nedělej! I v zimě je tak nádherná ♥

    ReplyDelete
  3. Och, krásne fotky, tá Eiffelovka v hmle je úžasná :)

    ReplyDelete
  4. ty fotky jsou naaadherny, skvela kompozice

    ReplyDelete
  5. souhlasím s Alice, dechberoucí !!!

    ReplyDelete
  6. Awww boží ♥ já tam byla na jaře a v létě :)) o prázdninách se chystáme zase

    ReplyDelete
  7. nie je dostačujúce slovo, ktoré by opísalo aké su tieto fotky prekrásne !
    Si úžasná fotografka ♥

    ReplyDelete
  8. Milujem Pariz a milujem aj tieto tvoje fotky! Hlavne prva je uplne genialna <3

    ReplyDelete
  9. Nádherné fotky ! Paříž je nádherná vždy !

    ReplyDelete
  10. beautiful *_*

    my dream!!
    great photos!
    xoxo

    ReplyDelete
  11. Wow! These photos are just breath-taking!

    ReplyDelete
  12. páni ty fotky eiffelovk y jsou bomba

    ReplyDelete
  13. Koukám, že v zimě je tam úplně jiná atmosféra, než když jsem tam byla v létě. Moc pěkný :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...