2012/10/27

Guns'n'Roses

I usually hate these black & white & selected color photos, it looks almost always very tacky. And when someone asks me "could you make the wedding photos black and white, but leave out the color of the bouquet?" I refuse. But on the other hand, Sin City, one of my most favourite movies ever, uses this effect amazingly well. So when I realized I had red lips & nails & flowers on my t-shirt in these photos, I decided to give it a try and try out the Sin City style :) How do you like it?

Většinou tyhle černo-bílo-barevné fotky nesnáším, skoro vždycky totiž vypadají dost nevkusně. A když se mě někdo zeptá jestli bych "nemohla udělat svatební fotky černobílé, ale kytici nechat v barvě", odmítám to. Ale na druhou stranu Sin City, jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec, používá tenhle efekt naprosto skvěle. A tak když jsem si na těchto fotkách všimla, že mám červenou pusu, nehty a kytky na tričku, rozhodla jsem se tomu dát šanci a vyzkoušet Sin City style :) Jak se vám to líbí?










GUNS'N'ROSES T-SHIRT ROMWE
SKIRT SHEINSIDE
BRACELET DIY
TIGHTS GIFTED



28 comments:

  1. mě se takové fotky líbí.:) a tohle je perfektní!

    ReplyDelete
  2. Mě se taky moc nelíbí ale toto vypadá hezky:)

    ReplyDelete
  3. mně se to líbí doslova "jak kdy", prostě to chce cit a myslím, že tyhle se ti docela povedly ;)

    ReplyDelete
  4. hezky :)
    sin city taky zboznuju,, nejvice me na tech efektech uchvatilo, ze krev byla bila

    ReplyDelete
  5. tak to je krasna, a ano v sin city tiez dokonale! takze urcite som za!

    ReplyDelete
  6. takéto efekty ja zbožňujem :) skvelé fotky.

    ReplyDelete
  7. U těchto fotek to vypadá moc hezky, mě se to líbí :)
    V.

    ReplyDelete
  8. Také moc nemám ráda černobílé fotky, ale tahle ta je opravdu skvělá!!:)

    ReplyDelete
  9. perfektne tričko aj pančuchy
    pristane ti to

    ReplyDelete
  10. Super cute Zuzi! Love the B&W photos! x

    ReplyDelete
  11. já tyhle fotky naopak mám moc ráda :)

    ReplyDelete
  12. taky většinou tyhle fotku nemůu ani vidět, ale na těhle dvou to má svoje kouzlo :) ikdyž ty barevnějši jsou zkrátka hezčí

    ReplyDelete
  13. aaa chyběly mi tvoje posty!
    také ty efekty moc nemusím ale tohle se moc povedlo, vypadá to zajímavě a vkusně:)

    ReplyDelete
  14. Awesome photos, Zuzi! Hope you're having a fun weekend ;D.

    Miki.

    ReplyDelete
  15. Jé, ty žiješ :) To jsem ráda. A fotky super, ale taky se mi to moc nelíbí to B&W + barva.

    ReplyDelete
  16. záleží na fotce :) ale u tebe je to naprosto dokonalé!

    ReplyDelete
  17. urobila si to naozaj veľmi vkusne! super

    ReplyDelete
  18. Líbí, protože se ti to povedlo, je to krásné, vkusné a nevtíravé! :)

    ReplyDelete
  19. krásne fotky, chýbali mi tvoje posty :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...