2011/04/29

Lyon: part I

these photos are from another city I have visited during my trip to France (you can find photos from Paris here, here and here). Lyon was very different from Paris, but it surprised me with its pleasant atmosphere. I hope you can feel it through my photos :)
tyto fotky jsou z dalšího města, které jsem navštívila při výletě do Francie (fotky z Paříže můžete najít tady, tady a tady). Lyon byl úplně jiný než Paříž, ale překvapil mě svou přívětivou atmosférou. snad to pocítíte i z mých fotek :)









 awesome place/ úžasné místo


art!

 healthy meal indeed :D/ vskutku zdravé jídlo :D

 offre speciale - who would resist? :D / offre speciale - kdo by odolal? :D

 take notice of the boy's (on the left) ring, it was a nail :) / všimněte si prstenu toho kluka nalevo, byl to hřebík :)



33 comments:

  1. krásný fotky, nejkrásnější je ta s tebou.)

    ReplyDelete
  2. všechny fotky jsou naprosto úžasné ;))

    ReplyDelete
  3. a co jste delali s tema lidma na posledni fotce?

    ReplyDelete
  4. evžena: moc nevim jak to myslis? :) no sli jsme si tam jeden vecer sednout a tyhle lidi tam proste byli taky :D

    Djula: diik!

    ReplyDelete
  5. och kráásne fotky! .) a ten kluk nalevo mmm superský!

    ReplyDelete
  6. your photos always make my day <3 they're magical!

    ReplyDelete
  7. Super! Hrozně ti sluší červená! :D

    ReplyDelete
  8. Tak na první pohled jsem si ho vážně nevšimla, ale teď když o něm vím, věřím tomu, že ho máš na sobě :))

    ReplyDelete
  9. Tamara: dekuju!!!

    stanči: jo ten mel docela styl no :D

    Tassos P: I'm glad you find them lovely ;)

    Z.: it's so nice to read such comments! thank you so much dear.

    Dell: asi jak kdy a jak co, ale dik moc :)

    Luci: no fakt jo no :D jsem si ho i primo v Lyonu koupila, uz mi dochazelo obleceni totiz :))

    ReplyDelete
  10. Já jsem byla ve Francii akorát tak v Nice,ale i tam to bylo moc pěkné. Byly tam taky takové romantické uličky s těma starobylýma lampama a s koly na půjčení.

    ReplyDelete
  11. úplně jsi mě navnadila k plánování výletu...a co je to za jídlo(já to pořád neumím rozpoznat:() a fotky prostě srší dokonalostí

    ReplyDelete
  12. Nádherné fotky,jde to cíti,že to bylo jiné než v Paříži...A oceňuji ta kola-to potěšilo hlavně maminku!

    ReplyDelete
  13. Super fotky! :) Fakt, fakt, fakt a všechny! :) Jaký máš foťák?:P

    ReplyDelete
  14. greaaat photos, as always :)

    xo, alex
    jesuisalex.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky!:) Kdyby jsi chtěla můžem jít někdy fotit po Praze spolu:))

    ReplyDelete
  16. hezké fotky :) Francie mě nikdy moc nelákala, ale tohle místo vypadá tak příjemně přívětivě :)

    Fashion&Chocolate

    ReplyDelete
  17. I love how you photograph! I really love it! I think your blog is one of my faves!

    ReplyDelete
  18. pěkné fotky. nejvíc se mi líbí ta třetí... a to jídlo ;)

    ReplyDelete
  19. krásne fotky :) máš štastie že si bola na tak vela pekných miestach :)

    ReplyDelete
  20. Máš e-mail :-)) Prosím odepiš :*

    ReplyDelete
  21. ty fotky jsou překrásný, hrozně moc se mi líbí :)
    a dostala jsem chuť na to hrozně "zdravé" jídlo =D

    ReplyDelete
  22. kočička je krasna a to jidlo :)

    ReplyDelete
  23. so cool Lyon!!
    I love the hotel with chairs on wall :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...