2011/01/27

sunny Prague on film & great news

after having received an invitation to the h&m showroom a while ago, another of my blogging dream is coming true! and I want you to be a part of it. so stay tuned! :)
and now some film photos of my beloved and magical and sometimes fairy city...
po obdržení pozvánky do h&m showroomu před nějakou dobou se stává skutečností další z mých blogových snů. a chtěla bych, aby jste se vy stali součástí. takže buďte připraveni! :)
a teď pár filmových fotek mého zamilovaného a magického a místy pohádkového města...




 I like the idea of taking a photo of someone taking a selfportrait :)
líbí se mi myšlenka toho, že fotím někoho, kdo fotí sám sebe :)


material for typical czech familystreetfashion? :)
materiál pro typickou českou rodinnou pouliční módu? :)



31 comments:

  1. Moc hezky fotíš... a ta poslední fotka mě pobavila :D Jo, to je ono! :D

    ReplyDelete
  2. Ta poslední fotka je dokonale výstižná! :D

    ReplyDelete
  3. Krásne obrázky.. také teplé a láskavé. Na film sa fotí najlepšie.

    ReplyDelete
  4. T: dekuji za lichotku ;)

    Bee: diky :)) ja ji jeste trochu doupravila, bohuzel nic vtipnyho me nenapadlo, ale je ted jeste o neco typictejsi :D

    mon: hlavne muj objekt je krasny! :D

    Tereza: taky si myslim :))

    Eva: dekuju! a souhlasim, film je a vzdycky bude nenahraditelny ;)

    ReplyDelete
  5. krásne fotky a tá posledná nemá chybu a tá bublina k nej :D pobavila si ma :D

    ReplyDelete
  6. blahoželááám, to je super ked ta pozvali do showroomu :) (troška závisť) :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Prva je kraasna :) A posledna vtipna a vystizna :D

    ReplyDelete
  8. Sakra, nemám ráda,když mě někdo napíná. Jsem zvědavější než tety z Podolí. Do kdy mám být napnutá?

    A.

    P.S. Skvělé fotky.

    ReplyDelete
  9. blahoželám k invitu do showroomu a tíško závidím :)
    btw, pekne fotíš :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. dokonalé fotky! Hlavně ta druhá, to světlo... <3
    a zase do showroomu, jo? :D

    ReplyDelete
  11. Patty: ja chtela vymyslet neco vtipnejsiho, ale nejak me nepolibila muza :D

    F.F. Moni: showroom byl jeden z mych snu, ale dneska se mi splnil dalsi... zatim je to v jednani, tak radsi nerikam nic konkretniho, ale radost z toho mam velikou!

    Zanna: dekuju! a ta prvni vypada jeste o chlup lip ve skutecnosti, kdyz si ji muzes hezky osahat :)

    Lucy: to me tesi ze si to myslis :) dik!

    Agnes: to nevim, snad to brzy dojednam podle svych predstav :) ja taky nesnasim napinani :D ale mam z toho dneska cely den radost, tak jsem to musela aspon takhle naznakem vyventilovat :D

    dolcezuzka: z toho jsem skakala radosti uz nekdy v pulce rijna kdy mi prisla pozvanka :) ale dneska mi prisla jina dobra zprava, brzy se to dozvite!

    crazy pig: nee to bylo mysleno tak, ze to byl jeden z mych snu co se tyce blogu a ten uz se mi vyplnil, dneska prisel dalsi :D ja to asi prepisu nebo nevim :DD a dekuju! :)

    Ivanka: mockrat dekuju!

    ReplyDelete
  12. budeš robiť modelku?? máme sa tešiť na nejaký photoshooting???:) či som vedľa?
    nevadí, teším sa s čím príííídeš!

    ReplyDelete
  13. dosť dobré!!! vážne krása ! ;D

    ReplyDelete
  14. Sienna: thank you!! I'm really glad you like them :)

    Sindy: neni to nic prelomoveho, ale nech se prekvapit :)

    carmabelle: dekujuuu!

    ReplyDelete
  15. Dosti dobré! Má to úžasnou atmosféru.
    Jsem velmi zvědavá, co připravuješ .)!

    ReplyDelete
  16. tá česká rodinka je najlepšia :) ale inak krásne fotky :)

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky :) A ta česká rodinka je vtipná..a výstižná :D)).

    ReplyDelete
  18. oooo, jaká šikovná fotografka!! :)
    a gratuluju k tomu showroomu!! to je sen .)

    ReplyDelete
  19. Já jsem taky hrozně zvědavá, tak nás nenapínej :-)

    ReplyDelete
  20. krásné fotky, opět z nich na mě vyzařuje něco co dost dobře neumím pojmenovat, ale hrozně se mi to líbí =)

    ReplyDelete
  21. ta čecháčkovská rodinka mi přijde jak za komunistů focená a ono je to z nynější doby :D

    ReplyDelete
  22. Mám ráda všechny tvoje fotky.

    ReplyDelete
  23. myslím, že se budu opakovat, ale opravdu máš skvělé fotky :)

    ReplyDelete
  24. Ta poslední rodinka je jako Homolkovi;) Báječný!

    ReplyDelete
  25. ACh...ma laska k Praze je neskutecne velka a uprimna, ale prostrednictvim tvych fotek se pro me stava rajem na zemi!!! Prvni fotka pusobi tak historicky, jakobych se prenesa do 19.stoleti a ta fotka s tim parem je naprosto kouzelna a romaticka...:)) Mam asi slabost pro tve (obzvlaste prazske) fotky :D

    Zuzi*

    ReplyDelete
  26. táto koukej :D jak Homolkovi :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...