2010/10/24

unusual birthday party

I shot this birthday party last week. when I was going there, I only knew that it's a birthday party of a son. when I got there, I found out that this son celebrates his first year. and even better - it took place in a kindergarten!
tuhle narozeninovou oslavu jsem fotila minulý týden. když jsem na ni jela, věděla jsem jen, že je to oslava syna. když jsem tam dorazila, čekalo mě příjemné překvapení - zjistila jsem, že ten syn slaví své první narozeniny. a ještě líp - konalo se to ve školce!












27 comments:

  1. Čtvrtá a osmá...! Ta atmosféra je neuvěřitelná... Obdivuju tvoje umění... :*

    P. <3

    ReplyDelete
  2. A co ještě líp, že je tak nádherný! :) krásné fotografie :)

    ReplyDelete
  3. this looks like a really fun birthday party for a little kid :) love the happiness in all of these pictures!

    ReplyDelete
  4. Oh, Zuzi! You take awesome pictures! I wish I could have you for my little wedding!

    ReplyDelete
  5. moc se mi líbí třetí fotka odspodu, taková roztomilá přirozená :)

    ReplyDelete
  6. Nádhera! Chudák mrtvej Íjáček na pátej.. :D

    ReplyDelete
  7. Ježiši to je legrace, to byla oslava Alexíčka viď? To je syn mojí kamarádky a bývalé kolegyně :-) Ten svět je fakt vesnice :-)

    ReplyDelete
  8. Hrozne se mi líbí ty balónky :)

    xx

    http://somewhereinmydream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. What a beautiful boy! His eyes!! Very few people have such blue eyes here in Mexico.
    By the way, the photo where he is scared because of the sparks is just priceless. I loved it.

    1060xo, Fernanda Lucila

    ReplyDelete
  10. aké krásne bába!! :)) normálne ten chlapček vyzerá staršie ako jeden ročný... či, oslávenec nie je ten malý prcek čo sa mračí na iskriacu tortu? :)

    ReplyDelete
  11. Úžasné fotky, úžasná atmosféra! :-)
    Nádhera... máš opravdu talent.

    ReplyDelete
  12. já si nedokážu vybrat, která se mi líbí nejvíc! všechny jsou překrásné a náhodou dneska taky slavím narozeniny(:

    ReplyDelete
  13. nejkrásnější fotky, Ty jsi nadaná!!

    ReplyDelete
  14. Jsi vazne talentovana :)) Studujes, nejakou umeleckou skolu? :)
    Zuz*

    ReplyDelete
  15. to sú prekrásne fotky!!! Hlavne tá posledná, ale nie,...všetky...aj tie detaily sa mi páčia

    ReplyDelete
  16. Jsi úžasná fotografka!!! a ty dětičky jsou rozkošné:))

    ReplyDelete
  17. dekuju vam mockrat, jsem rada, ze se vam fotky libi!

    thank you so much, I'm happy you like these photos!

    ReplyDelete
  18. Simone: :D to teda, vsichni znaj vsechny, uz me to ani neprekvapuje moc :))

    carmabelle: ano, oslavenec je ten co place nad svym dortem ;)

    Ulrika: tak dodatecne vsechno nej!!!

    Zuz: dekuju moc...umeleckou skolu nestuduju :)

    Anonym: do uzasne fotografky mam jeste hodne daleko, ale dekuju, chvala vzdycky potesi ;) a rozkosne objekty se vzdycky foti dobre :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...